sobota 29. ledna 2011

LC po 12. aneb poznej svůj limit ze hřiště...


Mojí nejspíš poslední etapou letošního roku závodního seriálu v dobývání vrcholu královny moravskoslezských Beskyd se stala v pořadí již 12. etapa se startem z fotbalového hřiště v obci Ostravice. Tato trasa je zvláštní nejen svou délkou, ale zároveň i tím, že při ní běžci zdolávají největší výškový rozdíl mezi místem startu a cíle...

Zatím bez podpory z oficiálních výsledků si podle fotodokumentace pauzírujícího, nyní už nejspíš sesazaného držitele bílého dresu pro nejlepšího juniora Kristiána Škody z CK Frenštát zvítězil, a průběžnou první příčku si pojistil Ladislav Sventek. Mezi ženami si primát neporazitelnosti udržela X-Cobra Tamara Stonová.

Nádherné počasí a smogová situace na ostravsku na hory vytáhla i rekordní účast PepaTeamáků. Při své teprve druhé letošní účasti si své maximum, co se týká umístění vylepšil náš lídr Rosťa "Jonathan Wyatt" Trávníček, který si i přes problémy s achylovkou připsal skalpy takových borců, jako beze sporu jsou Jirka Zátopek nebo třeba moje maličkost ... :-))). ( Opět čerpám z fotek CK Frenštát, které tímto zdravím a zároveň se omlouvám, jestli se po zhotovení těchto momentek něco změnilo...). Pozn.: Můj skalp je platný, doběhl jsem k hladícímu bodu cca půl dne po Rosťovi. Třetím členem našeho běžecko-chodecko-klábosícího spolku byl dneska Lukáš, který je mezi kamarády znám spíš jako bledý Haille. Ten při svém druhém letošním sportovním konání ( první si odbyl při čtvrtečním lehkém treninku se mnou ) porazil svou odvěkou rivalku, sympatickou horolezkyni z Frýdku Alici Martykánovou a tak dnes u Krejčích zavládne jistě ta správná atmosféra. Čtvrtým členem naši squadry byl Pepa a o občerstvovačku a fotky pro naše rajče se postarala paní Inka.

Před chvílí jsem zhlédnul výsledky a obrázky z Pustkovecké zimní šestky a můžu dodat, že tam, kde jsem dnes byl, byl jsem rád... (viz. foto Petra Jadrníčka s rouškou na obličeji...:-(


Žádné komentáře:

Okomentovat