sobota 18. prosince 2010

Lysacup po sedmé


Sedmá etapa se běžela z obce Krásná po žluté značce a pro všechny končila výběhem po severní sjezdovce. Týden před etapou jsem věděl, že předbíhání nebude jednoduché. Úzký vyšlapaný chodník a kolem přibližně po pás sněhu. Taktika byla jasná. Hned na startu se postavit někde do prostředka startovního pole. Pak už si jenom hlídat tempo a umístění ze startu. Vše, ale bylo jinak.
Autem nás dovezla nová řidička Pepa teamu Renata. Ještě jsme se marně rozhlíželi jestli nedojede Rosťa, ale marně. Radim pracoval a tak prapor teamu nesli na svých bedrech otec a syn Krejčí. Na start se přibližně postavilo cca 160 borců. V čele byl i doposud neporažený Ondra Horák. Hned po startu jsem si uvědomil, že veškerá taktika šla do .... Opět jsem startoval z posledního místa. Když jsme vběhli na louku, přede mnou se objevil dlouhý had. V úzké cestičce se nedalo vůbec předbíhat a tak jsem přibližně 1,5 km šel svižnou chůzí. Vyčkával jsem, kdy bude příležitost začít předbíhat. Nezbývalo nic jiného než skočit do hlubokého sněhu a tam se brodit po pás a při tom předbíhat. Po předběhnutí skupinky vydýchat a pak zase po pás do sněhu. Postupně jsem se takto prodral přibližně na 110 místo. Pak rovinka před sjezdovkou, kde jsem předběhl ještě pár kousků. Sjezdovka byla už jen o vůli a o vylepšení umístění. Podařilo se mi předehnat skupinku běžců a hurá do cíle. Bylo z toho přibližně 98 místo. Pepa taky dorazil do cíle a tak se můžeme těšit na nějaké ty bodíky.
Podle informací se na čele vytvořila skupinka pěti běžců. Ti společně vyběhli sjezdovku a na rovince si to rozdali o prvenství. A kdo vyhrál? To se dočtete ve výsledcích, protože si to už nepamatuju.
Výsledky opět hledejte na stránkách Lysacupu. Fotky budou kolem 19 hod.
Poslední etapa se v letošním roce poběží 31. 12. 2010 z Ostravice - hřiště. Tak do té doby ve zdraví prožijte Vánoce, moc se nepřejezte a na Silvestra se snad uvidíme v plné síle.

Žádné komentáře:

Okomentovat