pátek 31. prosince 2010

Lysacup - Silvestrovská etapa...


Poslední den v roce je pro mě už pár let ve znamení silničního běhu v Hrabové, pracovních povinností nebo v podobě Silvestrovské etapy zařazené to serie závodů s názvem Lysacup. Předloni jsem dal přednost Hrabové, loni jsem "POZNÁVAL SVŮJ LIMIT" v práci a letošní rok u mě na plné čáře vyhrál magický vrchol v Beskydech s názvem Lysá hora.

Poslední výběh roku na Lysou není jen o sportovních výkonech, ale jak jistě budete moci vidět na fotogaleriích jiných týmů( bohužel v přívětivém, téměř ideálním běžeckém počasí se nám nepovedlo na trati rozmístit ani jednoho z našich královsky placených fotografů) je taky o vynalézavosti a fantazii jednotlivých závodníků. A tak kdo měl závodní ambice i v tento den, mohl změřit na trati své síly třeba s kuchařem v podání Dědka Beskydského, originálním mexičanem v podobě Vlastíka Klapky nebo sličnou děvou v pánském provedení s pejskem v cyklistickém dresu. A i když to vlastně dneska bylo hlavně o srandě, kdo by chtěl prohrát s běžcem v potápěčských brýlích a šnorchlem v puse...:)

Čelo závodu opět s přehledem ovládl Ondra Horák, kterému profil a hlavně i super povrch na ušlapaném sněhu, v téměř bezvětrném počásí v příjemných cca mínus šesti vyhovoval určitě víc, než vražedná etapa z Krásné minulý týden. Barvy Pepa Teamu jsem hájil já a Lukáš. Pro mě oproti Visalajím pocitově daleko lepší, terén i profil po Lukšinec super, připsal jsem si skalp i "Jury Jánošíka", takže můžu říct, že start do posledního dne v roce takřka ideální. Lukáš přes Vánoční svátky pauzíroval, dodržoval pravidelný přísun různých smažených a jinak kaloricky vydatných jídel, ale i tak byl určitě rád, že dnešní dopoledne strávil na trase Ostravice-LH.

A když k hojné účasti, dobrému počasí přispěl svou maskou i jeden z maskotů Lysacupu Zdena Pácha ( ke svému tradičnímu sporému ohozu přidal masku zelené příšery a na hlavě si postavil maličkou větrnou elektrárnu ), můžu říct, že to na Lysé dneska opět stálo za to...

Žádné komentáře:

Okomentovat