sobota 12. února 2011

Memoriál Františka Ohery


Téměř po měsíci jsme si mohli opět dát dostaveníčko na třebovickém fotbalovém stadionu, jenž se pro dnešní den stal útočištěm pro všechny, kteří si přišli otestovat svou aktuální výkonnost jak na maratonské, tak i půl a čtvrtmaratonské trati.

7. ročník Memoriálu Františka Ohery pořádaný stejně jako lednová akce Petrem Walou a Milanem Celuchem byl tentokrát poznamenán hlavně nepříjemným větrem, s kterým si v hlavním závodě podle očekávání poradil favorizovaný Roman Baláž z BET Ostrava. Tomu jeho očekávanou odvetu s Miroslavem Kadlecem do půlky svižně rozběhlo hlavně X-Air duo Aleš Velička s Markem Škapou, kterým dlouhou dobu zdatně sekundoval i po noční směně běžící Rosťa Trávníček z frýdeckého Atletického klubu.

Pro mě měl být závod hlavně prvním testem před začátkem sezony. Podle průběhu a tempa v trenincích jsem se původně chtěl pokusit o rovnoměrné tempo na čas po 1:30, ovšem tento plán narušilo víkendové ochlazení a hlavně i nepříjemný vítr proti a zboku, a tak jsem si předzávodní tempo a mezičasy rozpočítal na čas pod 1:32. Nicméně v praxi to bylo trošku jinak. Po prvním kole, kde jsem se svezl za vyběhanou Ady Esentiérovou. V průběhu druhého kola jsem se dostal před ni a zbytek trati si i v nepříjemném větru odvodil sám. Nakonec z toho byl pro mě příjemný výsledek 1:27'27, který se zrodil z těchto téměř shodných mezičasů : 21'47,8 - 22'03,3 - 21'48,3 - 21'48,9...

Závěrem bych za obě třebovické akce chtěl poděkovat pořadatelům a skládám poklonu i kuchaři za skvělou polévku...

Žádné komentáře:

Okomentovat